سلام به همه ورزش کاران عزیز. امیدوارم حال همه شما عزیزان خوب باشد. مطلب قبلی رو که برای شما گذاشتم شرح حال خودم پس از مراجعه به پزشک گذاشتم. و اینکه اکتفا کردم به یک پزشک. و فعلا تقریبا میشه گفت که 5 روز است که بدون حرکت خوابیده و دراز کشیده بخاطره فشردگیٰ پارگی دیسک و بیرون زدگی دیسک کمری بستری هستم. البته در منزل . خوب واقعیت موضوع رو اگه بخواهید بدونید این است که درد ناحیه ساق پای راستم که خیلی زیاد بود تقریبا نصف شده حال نمیدانم کم شدن این درد بخاطر مصرف مسکن است یا اون آمپول هایی که پزشک برای من تجویز کرده است . شاید هم دلیل اصلی کاهش درد روند رو به بهبودی من است و خوب دارم بهتر میشم. برایم دعا کنید. البته دعا برای مرضایی که مستحق تر هستند رو واجب تر میدونم .امیدوارم موفق باشید. حتما دوست دارم برای شما مطالب خوب و بهترب گذارم.